Új alumínium „Twin Spar” váz
A váz merevségi egyensúlyát gondosan a gyári versenyzői specifikációkhoz hangoltuk, hogy növeljük a kanyarsebességet a durva, barázdált pálya körülményei között, és javítsuk a nagy sebességű stabilitást.
Tegyen meg mindent a győzelemért!
A CRF250R új vázat és futóműfejlesztést kapott. Mi pedig továbbfejlesztettük a műanyag alkatrészeket, hogy Ön még könnyebben eljuthasson oda és akkor, ahová és amikor csak szeretne. A 6,3 literes titán üzemanyagtartályt borító hűtőkeretek mellett előre- és hátrafelé is kényelmesebben mozog a térd, és mindenütt jól kivehető a versenymotorokra jellemző letisztultság. Az átalakított modell a CRF-gépcsalád friss grafikáit viseli, és most először a Honda szárnyas emblémája díszíti elöl a sárvédőjét.
Egy átlagos évben, amikor a CRF450R vezet, a CRF250R követi. De az MX2-es verseny nem vár senkire, és ez nem egy átlagos év, így 2025-re a CRF250R pontosan ugyanazt az új vázat kapta, mint az MXGP-gépnek. De ez senkit ne tévesszen meg. Ez egy teljes gyári specifikációjú fejlesztés, amelynek során azt a motort akartuk megalkotni, amelyet a HRC versenyzői győzelemre vezethetnek – legyen az 250-es vagy 450-es. Bármelyik szinten nehéz. De mi ezt szeretjük. Több mint 50 éve jelen vagyunk a motocrossversenyeken, megtapasztaltuk a legmagasabb csúcsokat, de hullámvölgyekkel is találkoztunk. Amit mi tudunk, az az, amit itt látsz. A 2025-ös CRF250R.