CBR650F

ÉREZZE A PÖRGÉST!

MARKÁNS VONALAK

Éhes a hancúrozásra

A látványnak sem utolsó, csodaszép erőforrást letisztult, jellegzetes idomzat öleli körbe, ezzel válik teljessé a kompakt, könnyű és ütőképes koncepció.

SZUPERSPORTOS STÍLUS

Ez a középkategóriás motorkerékpár mindig készen áll az akcióra.

A lendületes vonalvezetésnek köszönhetően elég egy pillantást vetni rá, hogy kiderüljön, milyen gép is valójában. Eszméletlenül gyors! A CBR650F legfőbb erénye mégsem a kimagasló teljesítmény, hanem a különleges, korábban soha nem tapasztalt vezetési élmény. Emellett végtelenül kényelmes, így eszményi társ a hétköznapokon, és pörgős motorjának, valamint remek útfekvésének köszönhetően a hétvégi, országutas kalandok során is lenyűgözi pilótáját.

MŰSZAKI ADATOK

SZUPERSPORT VAGY STREET?

Bármelyiket is választja, olyan 650-es gépet kap, ami rendkívüli teljesítményre lehet büszke.

CBR650F Középsúlyú, szupersport stílusú motorkerékpár letisztult, áramvonalas megjelenéssel és különleges légbeömlőkkel. Az idomok alól 649 köbcentis, DOHC-vezérlésű, soros, négyhengeres erőforrás és röviden áttételezett, hatfokozatú váltó kacsint vissza a szemlélőre. A modell vonzerejét LED-es világítás, kétcsatornás blokkolásgátló és 41 mm-es SDBV teleszkópvilla fokozza. Menetkész tömege mindössze 213 kilogramm.
CB650F Soros, négyhengeres, 649 köbcentis, DOHC-vezérlésű erőforrással felszerelt középkategóriás mindenes hatfokozatú, röviden áttételezett váltóval, LED-es lámpákkal, kétcsatornás blokkolásgátlóval és 41 mm-es SDBV teleszkópokkal.

TÖKÉLETES IRÁNYÍTHATÓSÁG

A precíz futómű még pontosabb irányítást tett lehetővé.

Első villa

A 41 mm-es Dual Bending Valve teleszkópok minden helyzetben pontos irányíthatóságot garantálnak. A szabadszelepes struktúrának hála a csillapítás igazodik az útviszonyokhoz - bármennyire képes felkeményedni. Ez az egyszerű, innovatív, világon elsőként alkalmazott megoldás jóval kiegyensúlyozottabb teljesítményt nyújt, mint a hagyományos, patronos felépítés.

Hátsó rugóstag

Az ülés alatt megbúvó, egydugattyús központi rugóstag előfeszítése hét fokozatban állítható. Hogy a futómű a lehető legmagasabb színvonalon álljon, a hátsó kereket finoman ívelt, gravitációs présöntéssel készülő, erős és merev lengővilla tartja helyén.

AKCIÓRA TERVEZVE

Érezze és hallja az erőt az egyik saroktól a másikig!

egyedülálló zenei aláfestéssel megspékelve a 91 lóerős, EURO4-es erőforrás nyújtotta élményt. A motor 11 ezres percenkénti főtengelyfordulatnál adja le csúcsteljesítményét, de már 5000-től megdöbbentően húz. Ez többek között az új, rövidebb szívósornak és a továbbfejlesztett kipufogórendszer számlájára írható, de komoly szerepe van a kettős kipufogódobnak is, ami a rekedtes, érdes hangzásért felel. Húzzon egy kövéret a kanyar után, és zongorázza végig a röviden áttételezett váltó mind a hat fokozatát! A középső fordulatszám-tartományban egészen megdöbbentő a gyorsulás...

Kihegyezett, kiegyensúlyozott és végtelenül magabiztos

A CBR650F acél hídvázra épül, melynek fő nyúlványai 64 x 30 mm-es, elliptikus szelvényből készülnek. Ez a speciális konstrukció merevség, kezelhetőség és visszajelzések terén is a maximumot nyújtja. A villaszög 25,5°, az utánfutás 101 mm, a tengelytáv pedig 1450 mm, így nemcsak a hosszú, nagy sebességű egyenesekben stabil a CBR650F, hanem a kanyarokban is.