ÁLLANDÓ MOZGÁSBAN

Az élet pillanatok sokasága.

Soha nem volt még ennyire magával ragadó élmény sorra fűzni az íveket - az új VFR800F nyergében minden másodperc élményszámba megy. Könnyebb, nyomatékosabb és áramvonalasabb lett elődjénél, s persze sokkal gyorsabb... Engedj a duruzsoló V4-es csábításának!

TEGYE A STÍLUST AZ UTAZÁS RÉSZÉVÉ

Hegyes szögek és lágy vonalak csodaszép egyvelege teszi minden eddiginél vonzóbbá a sporttúra kategória legjobbját, a VFR800F-et. Az új generáció megőrizte az elődök legjellegzetesebb vonásait, beleértve a légbeömlő-nyílásokat is, ugyanakkor friss, modern stílussal lépett színre, így folytatódhat a sikersztori.

A változtatások hatására kényelmi szempontból is előre lépett a modell, középtájon például sokkal karcsúbb lett, így könnyebben leér a pilóta lába és nagyobb mozgástere van. Ez az építésmód a légellenállás csökkentéséhez is hozzájárult, akárcsak az első irányjelzők beépítése az áramvonalas tükrökbe.

TEHERBÍRÓ MŰSZAKI ALAPOK

ETTŐL VÁLIK IGAZÁN KÖNNYEDDÉ A MOTOROZÁS

A VFR800F ülésmagassága 789 vagy 809 milliméter lehet, így testalkat függetlenül bárki megtalálhatja a kényelmes pozíciót. A Honda által kifejlesztett kipörgésgátló (TCS) időjárási és útviszonyoktól függetlenül mindig kiváló tapadást biztosít.

A VFR800F 10 kilogrammal könnyebb, mint az elődmodell. Nem csak az alumínium hídváz, hanem a futómű is a legmagasabb színvonalon áll. Elöl 43 mm-es csúszószár-átmérőjű teleszkópok teljesítenek szolgálatot, míg a hátsó felfüggesztés vadonatúj Pro-Arm lengőkarból és Pro-Link himbarendszerrel kapcsolódó központi rugóstagból áll össze.

VÁLTSD VALÓRA ÁLMAID

Az átütő élményeket soha nem adják ingyen, magabiztosság és akaraterő nélkül csak álmok maradnak. Ezért aztán szívünket-lelkünket beleadtunk az új VFR800F fejlesztésébe, s a lehető legtöbbet hoztuk ki belőle. A 782 köbcentis, folyadékhűtésű, elektronikus üzemanyag-befecskendezővel táplált, kilencven fokos hengerszögű V4-es erőforrást dupla vezérműtengely, 16 szelep és VTEC vezérlés teszi igazán hatékonnyá. Megannyi erénye közül talán a hihetetlenül gyors gázreakció és a felhasználóbarát viselkedés a legfontosabb, de érdemes egy pillantást vetni az adatokra is. A modern hajtómű már egészen alacsony fordulaton 75,1 Nm-es forgatónyomatékot ad le, pörgetve pedig nem kevesebb, mint 106 lóerővel gazdálkodhat a pilóta. A változó szelepnyitási idő és az elektronikusan szabályozott szelepemelés egyenletes teljesítményleadást, valamint rendkívüli rugalmasságot garantál, így minden helyzetben élvezetesen és biztonságosan motorozhat.