HONDA CRF450R

ÁLLJ RÖGTÖN AZ ÉLRE

HADRA FOGHATÓ
NYOMATÉK

Úttörő fejlesztések

Semmit nem hagytunk figyelmen kívül. Ez az egyedülállóan kiegyensúlyozott terepgép minden porcikájában megújult, hogy még gyorsabbá és kezesebbé váljon, egyszersmind közelebb vigye Önt a versenyek világához.

A harctéren már bizonyított

Átdolgoztuk, hogy még kezesebb, még precízebben irányítható gépet adhassunk a profi pilóták számára.

A vadonatúj erőforrást és vázat az AMA és az MX1 versenyein szerzett tapasztalatok alapján alkottuk meg. Nem csak a súly/lóerő arány vált kedvezőbbé, kezelhetőség szempontjából is nagyot lépett előre a modell. Az EMSB (Engine Mode Select Button) betűszóval fémjelzett üzemmódkapcsoló három motorkarakterisztikát kínál fel, így mindig az aktuális viszonyokhoz igazítható a gép viselkedése. Amint a rajtgép szabadjára engedi, megtapasztalhatja azt az egyedülálló pontosságot, úttartást és tapadást, ami a CRF450R-t kiemeli riválisai közül.

GYŐZTES ALKAT

Győzelem vagy vereség… akár egyetlen gázadáson is múlhat.

Kőkemény és elképesztően gyors

Az Unicam hengerfejet érintő módosítások nemcsak a szelepek szögét befolyásolták, hanem a szelepnyitás mértékét is. Mindemellett átalakítottuk a szívó- és kipufogócsatornákat, hogy hatékonyabb legyen az áramlás, a sűrítési viszonyt pedig 13,5:1-re változtattuk, hogy még nagyobb legyen a motorerő. Erőfeszítéseink gyümölcseként a csúcsteljesítmény 11 százalékkal nőtt, minden adott tehát, hogy már az első kanyar előtt az élre álljon.

Kiemelkedő teljesítmény három változatban

Az időjárási és pályaviszonyoknak megfelelően három üzemmód közül választhat. A Mode 1 néven elmentett alapbeállítás úgy szabályozza a gyújtást és az üzemanyag-befecskendezést, hogy mindig kiegyensúlyozott legyen a teljesítmény- és nyomatékleadás. A Mode 2-t lágyabb, barátságosabb gázreakciók jellemzik, Mode 3 állásban pedig agresszívebbé, hegyesebbé válik a motorkarakterisztika.