Honda CRF250R

KATEGÓRIÁJÁBAN VERHETETLEN GYORSULÁS

VÉRBELI
KANYARODÓMŰVÉSZ

A TÖKÉLETES INDULÁS

A CRF250R modell 3 szintes HRC rajtvezérlése számos opciót kínál az amatőröknek és a profi motorosnak egyaránt, amelyekkel valóságos repülőstartot lehet venni a legkülönfélébb körülmények között.

ÓRIÁSI TELJESÍTMÉNY, MÉG NAGYOBB NYOMATÉK

Megőriztük a CRF250R DOHC-vezérlésű motorjára jellemző bámulatos teljesítményt, ugyanakkor megnöveltük a nyomatékot az alacsony fordulatszám-tartományban a kanyarokból történő kigyorsítás javításához.

Pakolj, zárj, indulj!

Az MX2-es gépek gyorsan fejlődnek. Azonban mi sem maradunk le! A 2018-as év újdonságaként ismét továbbfejlesztettük a CRF250R modellt. Így ha még gyorsabb gépre van szüksége a versenypályán, döntsön az új CRF250R mellett. Hiszen pont erre szánjuk.

Álljon rögtön az élre! És ez még nem minden!

Legyen az Öné az első kanyar! Utána ki sem engedi az előnyt a kezéből.

Az új CRF250R elektronikus önindítóval felszerelt, DOHC-vezérlésű motorja változatlan teljesítményleadásra képes a magas fordulatszám-tartományban, azonban jelentősen erősödött a nyomaték az alacsony fordulatszámokon. A HRC rajtvezérlésnek köszönhetően bárhol képes tökéletesen rajtolni, míg a 3 üzemmódú EMSB (Engine Mode Select Button, motorüzemmód-választó gomb) az Ön kezébe adja a teljesítményleadás szabályozását. Az új első féknyereg javítja a fékezési érzetet és fokozottabb fékhatást eredményez, a Renthal Fatbars kormányt pedig alapfelszereltségként 4 helyzetbe állítható felfogatóval láttuk el, így a motoros egyénre szabott ülőpozíciót állíthat be. A fekete DID felnik, valamint az újragondolt villa- és kartervédők még kifinomultabbá teszik az új modellt. Nyerő párost szeretne alkotni? Válassza a piros bajtársat: pattanjon egy CRF250R nyergébe!

Műszaki adatok

MOTOKROSSZ VAGY ENDURÓ?

Válassza ki fegyverét!

CRF250RX A vadonatúj CRF250RX a CRF250R modellen alapul, de a CRF450RX jegyeit hordozza magán. A végrehajtott módosításoknak köszönhetően a modell tökéletesen alkalmas az új cross-country/terepmotor szerepére. A gyors, fürge, könnyen irányítható és erős gép egyaránt otthon érzi magát a csúszós, gyökerekkel átszőtt kaptatókon felfelé, valamint az értékes másodpercekért küzdve a versenypályákon.
CRF250R A Honda CRF250R modellje mindig is kemény fegyvernek bizonyult a sokat próbált MX2-es gépek csatájában. Ez a motorkerékpár alapvető géppé vált mind az amatőr, mind a profi MX-rajongók szemében, amelyből a lehető legtöbbet lehet kihozni. A modell töretlen sikerét szolgálja az alacsony fordulatszám-tartományban elérhetővé vált még nagyobb nyomaték, a változatlanul irigylésre méltó teljesítmény a felső tartományban, valamint a vázon végrehajtott módosítások.

MOTORERŐ

Ugyanaz a lenyűgöző csúcsteljesítmény, még nagyobb nyomatékleadással az alacsony fordulatszámokon.

Az CRF250R DOHC-vezérlésű, négyszelepes motorja megőrizte a hihetetlenül nagy csúcsteljesítményt. A HRC azonban többet szeretett volna: nagyobb nyomatékot az alacsony fordulatszám-tartományban. Ennek érdekében 44 mm átmérőjű fojtószelepház került a modellbe, amely felgyorsítja a légáramlást, módosult a szívó- és kipufogócsatornák alakja, valamint a kipufogószelephez tartozó bütyök zárása is csökkent 2°-kal. A jobb oldali kipufogócső ugyancsak rövidebb lett 50 mm-rel. A Honda motorok a tartósságukról híresek, ennek érdekében új, 5 furatos dugattyúfúvóka gondoskodik a dugattyú optimális hűtéséről és az optimális gyújtásvezérlésről.

HRC rajtvezérlés

A HRC profi versenyzőitől érkezett visszajelzések alapján tervezett 3 szintes rajtvezérlésnek köszönhetően a CRF250R már az indulás pillanatában az élre tör. Az 1. szint 8 000 fordulat/percen üzemel, és kiválóan alkalmas sáros útviszonyokhoz vagy kevésbé tapasztalt motoros esetén. A 2. szintet alapvetően száraz körülményekre tervezték, és 8 500 fordulat/percen működik. A 3. szint 9 500 fordulat/percen indul, és profi motorosoknak szánták.

Motorüzemmód-választó gomb (Engine Mode Select Button, EMSB)

A motokrosszpályák kiszámíthatatlanok, ezért a motor viselkedését célszerű lehet az aktuális viszonyokhoz igazítani. Erre szolgál a motorüzemmód-választó gomb három lehetősége. A Mode 1 állás a teljesítmény és forgatónyomaték ideális egyensúlyát biztosítja, ami a legtöbb esetben megfelelő választást jelent. Csúszós vagy sáros talajon a Mode 2 beállítás alkalmazása javasolt, amely a motorteljesítmény és a nyomaték finom kiegyensúlyozásával fokozza a hátsó kerék tapadását, míg a Mode 3 üzemmódban a gép erőteljesen kilő, hogy kiszabaduljon a süppedő, homokos talaj fogságából.

Karcsú, könnyű és erős, így a riválisok általában csak ebből a szemszögből láthatják...

TŰZBEN EDZŐDÖTT

Versenyre született váz a fejlesztések nyertesétől.

A CRF250R hetedik generációs, elkeskenyedő alumínium hídvázának tervezésekor a „tömegközéppontosítás” elvét tekintettük elsődlegesnek: minden a lehető legközelebb helyezkedik el a motorkerékpár alacsony súlypontjához, növelve ezzel a hátsó kerék tapadását. A teljes körűen állítható, 49 mm-es Showa acél tekercsrugós, fordított teleszkópokat az ugyancsak teljes körűen állítható Showa hátsó lengéscsillapítóhoz igazították, ezáltal rugalmas irányíthatóságot biztosítanak, éreztetve a gép nyújtotta lehetőségek határait. A továbbfejlesztett, könnyebbé és erőteljesebbé alakított első féknyeregben különböző méretű dugattyúk találhatók, míg az új villavédő nagymértékben mérsékli a kövek okozta sérüléseket.

A Renthal fémjelezte irányíthatóság

A kényelmesen behajló Renthal Fatbar kormány csökkenti a kormánymű tömegét, a felső kormánykengyelen pedig két rögzítési hely található, ezáltal a kormány 26 mm-re elcsúsztatható előre vagy hátra. A rögzítőelem 180°-os átfordításával a kormány további 10 mm-rel mozdítható el az alaphelyzethez képest, ezáltal összesen négy egyedi üléspozíció állítható be.

A képen látható modell nem az európai szabványnak megfelelő