HONDA CRF250L

ÚT VAGY ÖSVÉNY? BÁRMELYIK
JÖHET!

BÁRHOVÁ ELVISZ

Földúton és városban is brillírozik

Kis tömegének és karcsú felépítésének köszönhetően a CRF250L könnyedén vág át a zsúfolt városokon, ugyanakkor kiváló terepképességekre lehet büszke.

ELSZÁNT ÉS CÉLTUDATOS

Igazi motokrosszos stílus - ez minden idők legkarcsúbb CRF250L-je.

Igyekeztünk minél nagyobb teljesítményt kihozni a modellből, hogy az idős és fiatal pilóták számára egyaránt a maximumot nyújtsuk, függetlenül attól, hogy merre és milyen messzire motoroznak. A CRF450R stílusában fogant, új idomzat és a figyelemfelkeltő, versenymotorokat idéző fényezés agresszívvé teszi a megjelenést, de ez valójában egy végtelenül barátságos és higgadt jármű, amit bárki könnyedén megülhet.

Műszaki adatok

VÁLASSZON STÍLUST!

Melyik illik Önhöz? Enduró vagy Adventure?

CRF250L Kettős célú, enduróstílusú motorkerékpár EURO4-es, DOHC-vezérlésű, négyszelepes erőforrással. A Showa felfüggesztés és a 7,8 literes üzemanyagtartály még hatékonyabbá varázsolja a modellt. 2195 mm-es tengelytáv, 255 mm-es szabad hasmagasság, 875 mm-es ülésmagasság és kétcsatornás, blokkolásgátlós (ABS) fékrendszer.
CRF250 RALLY Kettős célú, kalandmotoros stílusú modell EURO4-es, DOHC-vezérlésű, négyszelepes erőforrással. A hatékonyságot Showa felfüggesztés és 10,7 literes üzemanyagtartály fokozza. 2210 mm-es tengelytáv, 270 mm-es szabad hasmagasság, 895 mm-es ülésmagasság, kétcsatornás, blokkolásgátlós (ABS) fékrendszer és LED-es világítás, illetve irányjelzők.

TEMÉRDEK ERŐ

Erő és teljesítmény, ami - közúton és terepen is - bárhová elvisz.

A továbbfejlesztett, 250 köbcentis, folyadékhűtésű, négyszelepes, DOHC-vezérlésű, egyhengeres erőforrás egyedülállóan hatékony. PGM-FI injektorra 38 milliméter átmérőjű fojtószelepházon át juttatja be az üzemanyagot, károsanyag-kibocsátása pedig megfelel az EURO4-es környezetvédelmi előírásoknak. Mindehhez áttervezett levegőszűrőház és könnyebb, fejlettebb kipufogórendszer társul, többek között ennek köszönhető a 8500-as percenkénti főtengelyfordulatnál jelentkező, 24,4 lóerős csúcsteljesítmény és a 22,6 Nm-es legnagyobb forgatónyomaték (6750 f./perc).

Erős és karcsú

Az acélcsövekből összeállított váz kellőképpen erős a hosszú, terepes túrákhoz, mindazonáltal elég karcsú, hogy a városi forgalomban is gond nélkül elcsalinkázzon. A két hídnyúlvány és az ipszilon alakú bölcső ovális keresztmetszetű.

Megfelelő egyensúly

Az elsődleges kiegyensúlyozó-tengely „kiszűri” a motor kellemtelen rezgéseit, a váltót és a tengelykapcsolót pedig úgy terveztük, hogy ne csak könnyű legyen kezelni, hanem a terepezés jelentette nagyobb terheléssel is megbirkózzon.