CRF1000L Africa Twin

MENJEN MESSZEBBRE!

A HOMOKDŰNÉK
SZÜLÖTTE

ELEKTRONIKUS
GÁZMARKOLAT

Három eltérő menetüzemmód

RALLY STÍLUS

LCD Műszeregység

2019 Africa Twin

TUDJON MEG TÖBBET

Kalandozáskor van igazán elemében

A Dakar-győztes NXR-750 típusról elnevezett CRF1000L Africa Twin nemcsak túrázásra és terepre alkalmas, hanem mindennapi használatra is.

A vadon hívó szava

A hangja felhívás a kalandra.

Az Africa Twin ideális társ minden környezetben, városban és terepen is. Az elektronikus gázmarkolattal ellátott motorvezérlés három menetüzemmódot kínál fel, a DCT típusokon pedig egy további G mód is van a terepezéshez. Ezenkívül számos más innovatív rendszert és új motoralkatrészeket is beépítettünk, hogy minden eddiginél hosszabb utakra indulhasson. Bármerre veszi az irányt, az erős CRF1000L mindig készen áll az indulásra.

Tapossa ki az ösvényt!

Ne álljon meg ott, ahol az út véget ér!

A CRF1000L Africa Twinnel egyszerűen semmi nem állhat céljának elérésének útjába. Járja be a várost, kiránduljon a hétvégén, vagy induljon hosszú túrára – megfűszerezve egy kis off-road kitérővel. Mindegy, melyik útvonalat választja, ez a motor gond nélkül elviszi a célhoz. Már csak az a kérdés, mihez volna kedve.

HASONLÍTSA ÖSSZE AZ IKREKET!

Két modellváltozat közül választhat, és mindkettő kalandokra éhes.

CRF1000L Africa Twin Az Adventure Sportshoz mérten minimalista a megjelenése. Két kilogrammal könnyebb, viszont ugyanaz a folyadékhűtésű, 998 köbcentis, nyolcszelepes, soros, kéthengeres erőforrás hajtja, és továbbfejlesztett kipufogórendszerrel rendelkezik. Dupla kuplungos automatikus váltó, elektronikus gázmarkolat, háromállású üzemmódkapcsoló, G-üzemmódkapcsoló, Honda Állítható Nyomatékszabályozó, szabályozható motorfék, 18,8 literes üzemanyagtartály, minden paraméterében állítható SHOWA futóműrendszer.
CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Folyadékhűtésű, 998 köbcentis, nyolcszelepes, soros, kéthengeres motor 270 fokos főtengely-elékeléssel, Uni-Cam hengerfejjel és továbbfejlesztett kipufogórendszerrel. Dupla kuplungos automata váltó (extraként rendelhető), elektronikus gázmarkolat, háromállású üzemmódkapcsoló, G-üzemmódkapcsoló, Honda Állítható Nyomatékszabályozó és szabályozható motorfék. A 24,2 literes üzemanyagtartály, a nagyobb hasmagasság, a fűthető markolat, a megnövelt idomzat és a minden paraméterében állítható, hosszabb rugóutakkal felvértezett SHOWA futómű páratlan képességekkel ruházza fel.

Válassza ki, melyik üzemmódban szeretne motorozni, és a DCT minden egyebet elintéz – Önnek csak az irányításra, no meg a kaland élvezetére kell koncentrálnia.

Nincsenek többé járhatatlan helyek

A három üzemmódnak köszönhetően egyetlen út sem lesz járhatatlan.

Minden kézre, pontosabban ujjbegyre esik. Az Africa Twin képes a pilóta kedvének, valamint az időjárási és útviszonyoknak megfelelően viselkedni.

Menetüzemmódok

Három előre beállított üzemmód áll rendelkezésre: A TOUR (túra) a legnagyobb teljesítményt, közepes motorféket és magas szintű kipörgésgátlást (HSTC) biztosít. Az URBAN (város) közepes teljesítményt nyújt, a motorfék és a kipörgésgátlás szintje pedig megegyezik a TOUR üzemmódban alkalmazott beállítással.

Személyes beállítások

A USER, azaz felhasználói mód lehetőséget biztosít a pilóta számára, hogy a teljesítményleadást, a motorfék intenzitását és a kipörgésgátló működési szintjét is maga állítsa be. A DCT típusokon a terepezést megkönnyítő G mód aktiválásával a DCT tengelykapcsolójának működése közvetlenebbé válik, bármelyik menetüzemmódban halad is éppen.

A DCT típusokon egy gombnyomással válthat a menetüzemmódok között.

Ahogy jólesik

Manuális üzemmódban a kormány bal oldalán elhelyezett kapcsolóval válthat a sebességfokozatok között. A D program az üzemanyag-takarékos, komfortos gurulásokat támogatja, míg a három további alprogramot felkínáló S állás sportos motorozáshoz ideális.

Dupla kuplungos automata váltó

Miként a neve is mutatja, a rendszerben két tengelykapcsoló dolgozik, ezeket független elektrohidraulikus körök vezérelik. Az egyik tengelyén az első, a harmadik és az ötödik fokozat fogaskerekét találjuk, míg a másikon a másodiké, a negyediké és a hatodiké kapott helyet. Kifinomult, gyors, és nincs rántás a váltásoknál – a pilótának csak a gázt és a féket kell működtetnie.

Manuális sebességváltó

Azok, akik mindig kézben szeretnék tartani a teljesítményt, a CRF1000L-t tartós 6 fokozatú sebességváltóval vásárolhatják meg. Ez a CRF450R erőátviteli rendszerét használja, és könnyű, alumíniumból készült nyomatékhatárolós tengelykapcsolója azonnali fokozatváltást biztosít. Mindkét sebességváltóhoz extraként gyorsváltó is rendelhető.

A Honda Állítható Nyomatékszabályozó technológiával felvértezett dupla kuplungos automata váltó úgy állítja be a motorkerékpár paramétereit, hogy a kanyarban optimális tapadást és irányíthatóságot biztosítson.

Minden terepre alkalmas

A közúti és terepes használat közötti tökéletes egyensúly.

A CRF1000L új, 998 köbcentis motorjában könnyebb kiegyensúlyozó tengely dolgozik, és továbbfejlesztettük a szívósort, valamint a kipufogórendszert, hogy még nagyobb forgatónyomatékot adjon a középső fordulatszám-tartományban. Élénk és energikus, amikor csak szükség van rá. A fejlett motorvezérlésnek köszönhetően minden terepen biztonságosan és magabiztosan motorozhat, beleértve a várost, az országutat, az erdőt és a sivatagot is.

Könnyű és kompakt

Az áttervezett motornak köszönhetően sikerült megnövelni a hasmagasságot, és mivel hat bakon támaszkodik meg, csak minimális rezgés jut át a vázszerkezetre. A modell ipszilonbölcsős acélváza páratlan konstrukció: nagy tempónál elképesztő stabilitással, terepen hihetetlen fordulékonysággal nyűgözi le.

Húzóerő

A 95,2 lóerős csúcsteljesítmény (7500 fordulat/percnél) és a 99 Nm-es forgatónyomaték (6000 fordulat/percnél) páratlan rugalmasságot garantál, mondhatni mindig kéznél lesz az erő.

Könnyedén fel és le

A dupla kuplungos automata váltóval könnyebben kaptathat fel és gurulhat le a lejtőkön. Intelligens vezérlési rendszere megérzi, ha emelkedőn halad. Minél meredekebb a lejtő, annál jobban igazodik, hogy maximális legyen a tapadás és az irányíthatóság.

Könnyű és takarékos

A karcsú, 18,8 literes üzemanyagtartálynak és a hatékony motornak köszönhetően az utazási körülményektől függően akár több mint 400 km-es hatótávolság is elérhető. Azzal, hogy lítiumion-akkumulátort építettünk be, további 2,3 kilogrammal sikerült csökkenti a motorkerékpár súlyát, ráadásul ez hosszabb élettartamú, és lassabban merül akkor is, ha éppen nincs használatban.

Honda NX-R750 – a Dakar-győztes ősmodell.

Győztes alkat

Több mint 8500 kilométer a legnehezebb terepen: homokdűnéken, sárban, árkon, bokron, sziklákon át. Az Africa Twin nem ismert lehetetlent.

A Honda 1981-ben nevezett először a Párizs–Dakar-ralira, a világ legnehezebb terepmotoros versenyére. Öt évvel később már egyértelmű volt a márka dominanciája, hiszen az első három helyen Africa Twinnel versenyző pilóták végeztek. Aztán 1987-ben megint nyertünk, sőt a sikerszéria 88-ban és 89-ben is folytatódott.

Még több információ a True Adventure típusról

Kezdje meg kalandját az Africa Twinnel okostelefonján vagy táblagépén

Ismerje meg az Africa Twin jellemzőit, szabja személyre fényezését és fedezze fel a teljes idomzatot 360 fokos nézetben! Ezt követően merüljön el a virtuális valóságban, és tekintse meg, miként mutat majd a motor az Ön garázsában! Új mobilalkalmazásunkkal ezt mind megteheti.

AZ ELŐNYÖK NYOMÁBAN

ADVENTURE RUHÁZAT